Ge mig en pistol

Vädret har återigen gått bakom ryggen på mig för att sticka in en kniv och vrida runt!
Var ute och gick idag, hade ett ärende uppe på posten i Blackeberg, så det är ju en liten promenad från där jag bor.. runt 20 minuter, give or take. När jag gick var det lite molnigt och lätt blåsigt och solen tittade fram då och då och värmde en liten vandrare som jag som var ute och.. vandrade.
När jag var påväg hem så tilltog vinden rejält och jag frös som fan. Höll på att blåsa bort ett tag och ville bara hem fort fort fort! Ungefär 10 minuter efter jag hade kommit hem och satt mig i en fåtölj eller något så började det snöa och blåsa som aldrig förr. Nu är det bara jättekallt ute och det är en massa snö överallt. Och här sitter jag och önskar att det vore vår. Det är jag såklart inte ensam om, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite.

På posten hämtade jag förresten en skiva jag vunnit på tradera, Missy Higgins - The sound of white. Missy Higgins är en singer-songwriter-tjej från Australien och hon är fruktansvärt duktig. Lyssna här:

http://www.youtube.com/watch?v=RYRtchFBB_Y 

Dagen i övrigt har bestått av lite fotande, lite städande & lite Mario Kart- spelande med Linnie & Sebastian.
Imorgon så blir det nog lite manuspluggande och mer städning.. kanske spelar in nån låt också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback