Vårfrisering

Idag har det varit helt fantastiskt vårväder ute och jag har varit en sällsynt glad prick idag! Har känt mig litegrann som en färgklick i en grå smet, och det är väldigt skönt att känna sig så! Särskilt efter den otroligt sega helgen där jag bara spelade tvspel och tittade på film hela tiden.. och läste Harry Potter såklart, ej att förglömma!

Det är en lite sorglig dag på ett sätt, för min favoritskivbutik, Megastore på Sergels torg har stängt igen portarna för gott. Dom ska flytta till en annan gata nära centralen, men på grund av stängningen och avskedet så var det rea på allt i butiken. Jag har många gånger handlat skivor där för otroligt bra priser men idag var det helt sjukt vad lite det kostade.
Jag köpte 10 skivor och 7 singlar för sammanlagt 28,50! Det är så sjukt så det inte är sant. Fast det är sant, jag ljuger inte. Gick runt ungefär 40 minuter och letade runt för att hitta lite bra saker, vilket jag också gjorde! Jag har lite näsa för att kunna leta upp lite bra saker när det var flera meter med hyllor att leta igenom. Galet. Galet mycket folk var det där också.
Anyways, mycket trevlig dag! Sitter och lyssnar igenom skivorna litegrann nu och det mesta jag har lyssnat på hittills låter bra!

Igår var det som vanligt rep med teatern på Fryshuset. Alla var inte där så det blev lite svårt att komma igång att repa. Men det fixade sig ju rätt bra ändå. Vi stannade ju trots allt några timmar, vilket vi inte hade gjort om vi inte hade haft saker att göra.


Nu ska jag gå och klippa håret i badrummet, känner att jag måste skaffa mig en vårfrisyr som passar det fina vädret. Just nu har jag inte direkt nån styrsel alls på mitt hår.. det bara hänger, rätt långt nu.. får styra upp. Resultat kommer sen, hej på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback