Lazy sunday

Då var man vaken igen och sitter här och har ätit frukost och tittar lite smått ut genom fönstret bredvid. Molnig dag, men förhoppningsvis fortsätter det vara lite varmt ute.

Igår var en väldigt trevlig dag, först ett långt rep med teatern på fryshuset, sen trevligt umgänge med vänner från Halmstad och lillasyster Linnie som hade kommit hem från sin månadslånga vistelse i Göteborg!

Dessutom vann Arsenal med 3 - 1 över Newcastle och knappade in på ledarna i och med att Man United och Chelsea förlorade med 2, respektive 1 - 0. Helt underbar fotbollsdag! Synd att jag inte var hemma och kunde se det!

Har kikat in på
http://smhi.se och enligt deras rapporter ska det bli kallt igen och snöa i mitten av veckan. Vad fan är grejen!? Det skulle ju bli vår nu, jag var så sjukt pepp på vår.. våren ska inte få tas ifrån mig, jag ska kämpa!

Men nu tänker jag vandra iväg för att förbereda mig inför dagens repetitioner med Pannrumsteaterns teatersällskap. Blir gött. Hörs sen! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback