Kanin Kanin

Hej.

Det var ett tag sen sist. Jag är den gamle vännen som man springer på då och då och som man alltid vet att man kommer att möta i framtiden.
Våren är på väg och jag mår bra. Jag har blivit ovanligt pepp på saker och ting på sistone och jag tror att ljuset har stor del i det hela.
Vi repar hårt med vår uppsättning av 'Kanin Kanin' på pannrumsteatern på Fryshuset, senast idag, eller ja igår egentligen, lördag den 21. Jag var hur som helst där från klockan 12 till 19:30. Imorgon är det 16 till 20 som gäller. Ansträngande men fruktansvärt kul och otroligt givande.
Nu i veckan som kommer blir det återigen jobb för Metro och lönen i april ser ut att kunna bli rätt stor med mina mått mätt. På torsdag är det tre år sen jag och Sofie träffades! Helt galet vad tiden har försvunnit snabbt! Vi ska fira på fredagen med typiska Sofie & Elias- saker som typ.. Cloverfield och Broken Sword! Blir nog hur trevligt som helst.

Nu är jag alldeles för trött för att skriva mer så jag tänkte.. gå och sova. Och även tipsa om att jag finns på Twitter nu också :-) 

http://twitter.com/eliasblomhoel

Godnatt folk, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback