3årsjubileum

Nyss hemkommen från ännu ett kallt arbetspass. Brommaplan idag igen. Bara tidningar med kappahl-omslag idag, inga goda gratisprodukter som är lätta att dela. Tidningar är okej sålänge det kommer bra med folk, vilket jag får säga att det gjorde! Solen värmde när den var framme och tiden gick ändå rätt fort.
In till centralen vid 9:40- tiden för att bli fotad tillsammans med alla andra utdelare, klart strax innan 10.

Efteråt upptäckte jag megastores gigantiska utförsäljning! Dom ska flytta butiken på plattan till mäster samuelsgatan eller nåt åt det hållet. Om min ekonomi hade varit lite bättre så hade jag nog spenderat ett par hundra där, men nu är det som det är; jag är fattig och jag har inte råd att unna mig skivor eller sånt onödigt.
Solskenspromenad längs drottninggatan var inte helt fel kan jag säga. Nu känns det som våren är på gång igen, men då blir det väl snöstorm i helgen kan jag tänka mig!

Idag är det förresten precis tre år sen jag och Sofie träffades för första gången! Det ska jag och hon fira hemma hos mig hela eftermiddagen och kvällen och säkert en bit in på natten. Det kommer bli film och äventyrsspel; Broken Sword - Director's Cut here we come! Och massa annat kul :)

Nu blir det dusch och sen manusläsande och sen Star Wars Ep2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback