I took a walk

Den här dagen är lika fin som Arsenal spelar fotboll.
Solen skiner och Stockholm vaknar till liv som aldrig förr. Har varit inne i stan och promenerat runt på diverse gator kring Hötorget och Adolf Fredriks kyrka. Sen var jag även inne på Myrorna där och hittade lite fina cdsinglar och en bok. Inte helt fel för en 20-lapp!
Efter det gick jag och satte mig på trappan utanför det fina blåa konserthuset och njöt av solen några minuter innan jag var tvungen att gå till tunnelbanan pga att min sms-biljett höll på att gå ut.

Teatern gick jättebra idag. Teatern på Brommaplan då alltså, inte Fryshuset.
Vi sätter upp en föreställning som kretsar kring en bar och folket som jobbar där och som kommer dit. Man kommer få en glimt in i deras liv. En samling väldigt olika människor som möts av olika anledningar. Mycket sevärt kommer det bli.

Nu ska jag gå iväg och sova tänkte jag. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback