Coldplay

Nyss hemkommen från Coldplay i Globen.
Nyss hemkommen från en kväll som sent kommer glömmas.
Nyss hemkommen från en, helt enkelt, fantastisk musikupplevelse.


Att se ett band som Coldplay i en så stor arena som Globen faktiskt är, är något man borde prova på under sin livstid, även om Coldplay inte är just ditt favoritband.
Det är mäktigt, storslaget, pampigt, men också skört och bräckligt, men mestadels helt otroligt bombastiskt och triumferande. Och det var precis lika värt pengarna som jag kände på mig att det skulle vara när jag i augusti bokade 7 biljetter, en till mig och resten till ett gäng trevliga människor som var mitt sällskap under kvällen.
Jag, Sofie, Susanna, Hanna, Emre, Simon & Simons syster Sara [?], som enligt Emre är "Helt okej" vilket hon var.

Blev massa foton tagna, dock är mobilkamera inte det bästa att använda på konsert, men var inte kräsna, ni kan säkert förstå känslan när ni ser dom. Sofies kamera tog bättre bilder så ni kanske får se dom bilderna också någon gång.
En t-shirt köptes efteråt, en inofficiell sådan för 2-300 kronor billigare utanför Globen.
En jävligt lyckad kväll, och nu ska jag sova järnet.

Bilderna hittar ni på bilddagboken där jag går under nicket "AlphaConspiracy".


Kärlek,

Elias



Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa avis på dig :/



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback