taplop

Idag har varit en såndär dag då jag har sovit bort halva dagen. Halvkul. Upp vid 12 och så är det helt plötsligt eftermiddag när man har ätit frukost.
Men det har varit en trevlig dag ändå.

Jag och min käre far har varit ute i Sickla köpkvarter och hälsat på min storebror Sebastian som jobbar på Siba där.
En kort färd med saltsjöbanan från slussen och sen en lång promenad genom hela köpkvarteret, bort till Siba, och in till Sebbe. Därinne hade han lagt undan min studentpresent + min födelsedagspresent. Inte gömt så att jag var tvungen att springa runt och leta upp dom själv liksom, även om det iofs hade varit ganska så kul.
Men nej, så kul skulle vi inte ha det.
Han hade lagt undan min laptop + tv vid kassorna, så det var bara för oss att gå dit, betala, packa ner och säga tack och hej. Och nu sitter jag här med laptopen i mitt knä i en fåtölj i mitt vardagsrum och pratar med Therese och saknar henne.

Men måndag ska bli en bra dag. Om helgen är en balansgång så har jag ögonen på måndagen. Då är jag framme.

Nu ska jag fixa runt med datorn och vara glad över att allt går så bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback