städa rummet- dagen

Idag är lite av en död dag tycker jag. Det typ regnar ute och jag har inte en susning om vad jag ska göra idag. Vad vill jag göra idag? Vad vill jag göra av denna lördag som har skänkts till mig bara för en dag?

Jag vill åka in till stan och handla skivor på megastores superduperrea. Men jag är fruktansvärt fattig som det är just nu så jag borde verkligen inte lägga pengar på skivor. Även om dom kostar 9 kronor styck. Det gäller att stå emot. Säga nej till dom, även fast dom ligger där och är jättebilliga och typ ropar på mig.
Fast å andra sidan har jag ingen större lust att åka in till stan idag med tanke på vädret ute.

Något jag borde göra är att städa! Mitt rum är ingen vacker syn at the moment. Jag tror fan jag ska städa mitt rum idag! Vad passar bättre än mulen och lite halvregnig sommardag?
Vill ändå bara att den här dagen ska ta slut så att det blir söndag, för imorgon ska jag på parkteater ute på djurgården tillsammans med Lovisa och Emilie. Sen efter det är det dags för EM Final!

Söndagen kommer gå snabbt känns det som. Och det är bra. För på måndag ska jag träffa Therese : )
Måndagmåndagmåndagmåndagmåndagmåndagmåndag. Första gången en måndag känns så lockande.

Kommentarer
Postat av: Philip Arthursson

Nämen gud vad otrevlig syster man har då som inte har presenterat dig, Fille här! Tessans lillebror :)

2008-06-28 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback