städa rummet- dagen | part 2

Dags för nån form av rapport på hur städuppdraget gick idag.
Kan tänka mig att många har undrat hur allt har gått och ifall jag har lyckats? Många tvivlar säkert på min förmåga att slutföra uppdrag, och därför känns det extra skönt att bevisa motsatsen.
Mitt rum är nu officiellt städat. Det tog sin tid men nu är det gjort och jag måste säga att det känns rätt skönt.
Eftersom jag gör ganska många pauser när jag städar så tar det lite extra tid, men pauserna är nödvändiga för min överlevnad, typ. Man kan inte städa för mycket på en och samma gång, då går man under, typ.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Suttit ute och läst lite och även kikat på platsen i trädgården där mamma och pappa ska bygga en grill. Det kan bli hur nice som helst. Sen har mamma nån idé om att vi ska ha ett stort barbecueparty här när grillen är klar, och det ska spelas countrymusik och folk ska vara iklädda boots och cowboyhattar. Vi får se hur det blir med den saken.

Capot jag fick av Linnie och Sebastian är lätt bästa födelsedagspresenten i år. Love it. Stort tack till er.
Dom befinner sig i Göteborg at the moment och kommer hem någon gång nästa vecka. Kan bli kul. Höhö.

Imorgon är det dags för parkteater för tredje gången i sommar.
'Det går an' spelas Under Eken ute på Djurgården imorgon kväll, och jag ska göra Lovisa, Emilie och eventuellt Niclas sällskap där hade jag tänkt.
Efter det så är det fort som fan hem till EM-Finalen! Tyskland - Spanien.
Jag hoppas nåt enormt på Spanien så jag kan ha Fabregas- tröjan på mig hela måndagen!

Menmen, nu ska jag fortsätta titta på Seinfeld tänkte jag.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kan hälsa din mamma att jag kommer vara där! Med allt vad en cowboy har på sig!! :D

2008-06-29 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback