Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten

Ibland händer sånt som man inte riktigt kan sätta fingret på varför det händer just nu, just här, just sig själv, och över huvud taget, varför det händer.
Såna saker är alltid dom bästa. Dom som man kan leta efter hur länge som helst men som man inte kan hitta hur mycket man än letar. Dom hittar dig, inte tvärtom.

En sån sak har hänt mig, jag är hittad. Och jag har hittat någon.
En flicka som jag av en slump började prata med för ca en vecka sen på internet, som jag idag träffade. Och nu sitter jag här och ler dumt för mig själv och ser bara henne framför mig, i skärmen och överallt dit jag tittar.
En av dom bästa dagarna på länge.



Och förövrigt kan ni som är intresserade ladda hem min 'novell' på engelska som jag skrev som projektarbete nu i 3an.

'Andy, you're a star' :

http://l-jazz.tripod.com/novell



- Lasse Lindh & Timo Räisänen - Kom kampsång -

Kommentarer
Postat av: Therése

Är så glad att jag träffat någon så fantastisk som du sötnos :) Tack för idag ! <3

2008-06-26 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback