Euro2008 + mysmåndag

Det är söndag överallt i hela Sverige idag, det firar jag med ett rykande färskt blogginlägg.

Dock så tar denna söndag slut ganska snart, vilket är det jag har väntat på hela mitt liv känns det som, för då blir det måndag och på måndag ska jag träffa Therese.
Nu kanske många tycker att det är konstigt att jag inleder bloggen med att påstå att jag firar söndagen i Sverige för att sedan säga att jag vill att den ska ta slut.

Men då får ni inte glömma att söndagar skapades av Gud Fader uppe i den just nu molnfläckade himlen för att dom skulle ta just slut. Utfyllnad kallas det.
Söndagarna är lite dagarnas motsvarighet till BlondinBella. Mest ivägen. Höhö, så taskigt så.

MEN! Jag glömmer bort mig själv här nästan.

SPANIEN har vunnit EM! Torres som jag hatar i normala fall i Premier League, men som jag älskade idag i Spanien gjorde matchens enda mål och avgjorde helt själv EM-finalen mot Tyskland.
Min favoritkille, nummer 10 Cesc Fabregas gjorde en mycket bra insats under tiden han var på plan innan han blev utbytt.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom EM-finalen alltså.
Jag hade inte orken att åka till Djurgården för parkteater, förlåt mig så mycket Lovisa med sällskap.

Just nu är jag mest hungrig, nervös och glad som jag vet inte vad.
Ska sova inom kort för att sen vakna upp i måndagen, den sista juni. Det ska firas imorrn i bloggen.

Imorrn kommer det låta såhär:

Dark blue, dark blue
Have you ever been alone in a crowded room
Well I'm here with you
And the world could be burning down, burning down

Jack's Mannequin - Dark Blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback