viva la vida

Jag har det förbannat, nästan oförskämt bra tycker jag.
Det är fakta.
Sen är det inte alltid på det viset att jag går runt och känner det 24/7. Ibland känns allt bara trist och färglöst och hopplöst omotiverat. Inte mycket att göra åt, så känner vi nog alla någon gång ibland.
Men tillfällena då jag tänker på mitt liv och hur jag har det med alla runtomkring mig, familj, vänner och andra bekanta och det slår mig hur fint allting är, då är jag som lyckligast.
Jag vill stanna tiden och bara se mig omkring och vara med alla jag älskar och jag vill att alla jag älskar alltid ska vara älskade och finnas här.



Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har strosat omkring och gjort det som fallit mig in.. legat och läst ute i sängen på altanen i det väldigt sköna vädret, skrivit, spelat gitarr och sjungit massa, spelat Mario Kart som jag fick igår i brevlådan. Skönt med såna dagar ibland.

Dagens absolut största händelse var the return of Linnie! Lilla lillasyster kom hem tillsammans med pojkvän sebastian från gbg. Det var trevligt. Det första dom gjorde var att laga sallad! Dom gör alltid massa trevliga sallader med gott i som jag snyltar på! Hur trevligt som helst, så dom är välkomna hem.

Imorrn är det Jacques Brel för tredje gången! Fantastisk föreställning.
Jag, Sofie, Emre och vilka som nu hänger med ska picknicka i rålambshovsparken och njuta av den underbara föreställningen som drar igång vid 19. Längtar.

Imorrn åker sötnosen iväg till Göteborg över helgen för att gå på Springsteen och Liseberg och annat. Saknar.
Nästa vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback