to forgive is divine, so let's have a glass of wine and have make up sex till the end of time

Hej.
Det var ett tag sen. Ett väldigt bra tag sen som jag hörde av mig. Men nu är jag här igen. Tillbaks för att förgylla era respektive gråa vardagar och för att kanske till och med orsaka ett leende i era ansikten.
Snygg, sexig och singel; här är jag.

Har precis legat uppe på mitt rum och tittat på en otroligt trevlig film som heter 'Just friends' med Ryan Reynolds i huvudrollen. Jag kan inte ge er några garantier, men jag kan säga såhär. Att om ni ser den någon gång så kommer ni högst antagligen att skratta cola ur näsan :-) Så står det dessutom på omslaget att man kommer göra ifall man ser den.
Men det har ju såklart med humor och smak att göra. Och gillar man inte cola så kan man ta vilken dryck man nu vill ha sprutandes ur näsan. Kanske bäst med något utan kolsyra.. fått för mig att det känns annorlunda jämfört med typ mjölk.. fast jag vet inte. Borde kanske testa. Det får bli en uppföljare på det här i ett annat blogginlägg helt enkelt !

Det är så man lockar läsare; genom en sinnessjukt spännande följetong ! :-)

Annars så har jag pluggat till ett prov som vi har imorgon 9,30. Religion; Judendom, Kristendom & Islam. Sjukt intressant och så.. hoppas bara att allt har fastnat. Men jaa, det brukar lösa sig till slut.


Men. Vänner. Fiender. Allihopa. Kom och samlas runt min virtuella lägereld och ta del av alla historier som kommer berättas här.
För det är det jag vill berätta med det här inlägget.

I'm back. F-ing back.

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaaa! Jag har saknat dig Elias!

2008-01-18 @ 18:57:46
Postat av: Issa

Det var fasen på tiden! :o

2008-01-19 @ 14:42:15
Postat av: SOFIE LINNEA

JUST FRIIIENDDDDDSSSSSSSSSSSSS

2008-01-23 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback