the rise of legends

Senaste nytt i Elias liv är att han har möblerat om i sitt rum. Han och jag tillsammans. Jag är alltså hans andra sida, den personkluvna halvan som ingen riktigt någonsin pratar om.
Men hursomhaver så har Elias fått in tre nya möbler i sitt sjukligt kompakta rum. Om man slår upp compact living i nån ordlista så kommer ni få se en nytagen bild på mitt rum där jag sitter och är nöjd med hur mycket man kan få in trots att man knappt har någon plats alls.

Jag tog ut en liten byrå och fick in en liten byrå, en stor byrå & ett mindre skrivbord & allt passar väldigt bra in!
Nu ska jag bara städa en massa och få ordning och sen ska jag bara njuta av hur snyggt det är!
Nöjd är ett ord som passar in bra nu.

Och snart är det guldbaggegalan, men jag är inte nominerad i år heller. Tyvärr. Vill så gärna ha en såndär förgylld bagge. Nästa år kanske !

Imorgon ska jag städa järnet på mitt rum och ordna massa. Sen ska jag ha inflyttningsfest med mig själv och kolla på The Nines.
Så tills dess, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback