the kladdcake & friskisen

Yeahwell. Nu är jag i princip helt frisk.
Inte ont i huvudet, inte rinniga ögon, inte rinnande näsa, inte nysningar 24/7. It's a WOHO moment, som fan.
Det är så otroligt skönt att bli frisk måste jag få lov att tillstå.
Från att ha varit instängd i en liten klaustrofobisk förkylningsbubbla tar man sig ut i den trevliga fina världen igen och man får vara med och leka igen.
Visst är det fint :)

Och idag ska jag till skolan igen dessutom. Fast bara på eftermiddagen, till teaterlektionen. För den måste jag gå på och träna med Amanda. Vi är så jävla bra helt enkelt och det har varit väldigt häftigt att jobba med den scenen och sett den växa fram liksom. Som ett litet träd typ. Fast bättre.

Arsenal vann igår mot Newcastle med 2 - 0. Känns mycket bra det. The Gunners är starka i år.

Annars så sitter jag bara här och äter frukost och pimplar c-vitaminbrus och väntar på bättre tider. Det var tre 'och' i en mening där! Det ser man inte varje dag!
Kom ihåg vart det var ni såg det bara annars så jävlar.

Jag borde ägna all min fritid åt att skriva på mitt projekt om lille pojken Andy. Jag har alla dom här idéerna men när jag väl har beslutat mig för att sätta mig ner för att skriva så går det liksom inte alls typ. Det är lite jobbigt faktiskt.. och jag känner mig redan lite stressad över ifall jag kommer hinna klart eller inte. Trots att det är drygt ett halvår kvar tills det ska vara färdigt. Och när jag tänker så så känns det inte alls så stressigt. Jag måste bara.. organisera mig måste jag. Som fan. Det är lite av mitt personliga mål just nu. Uppmålat på en slags transparentfärgad vägg som jag kan gå in i och se mitt mål på. Fantastiskt.

Efter teatern i skolan idag ska jag hämta ut 2 saker på das eine webhallen.
En mp3spelare & en wi-fi usb adapter.

Och nu tänker ni såklart, vad är egentligen en mp3spelare? Jo, förstår ni. Det är en slags musikspelare som stöder olika sorters ljudformat för uppspelning med hjälp av hörlurar. Dom finns i många olika färger och former och märken, och den jag ska hämta ut idag är av märket Creative. En 'Creative zen stone'. En sån som Johanna i min klass har. Fantastisk liten skapelse. Creative-spelaren alltså. Fast Johanna är inte dum hon heller ska jag säga er. JAJA.

Anledningen till varför jag köper ytterligare en mp3spelare är att jag har ett fruktansvärt jobbigt i-lands-problem. Jag har för många låtar på min 30gigs mp3 så det tar sjukt lång tid innan jag hittar en låt jag vill lyssna på. Visst låter det som en ordentlig pain in teh arse? Anyway, dom hade rea på dom här små creative-spelarna på webhallen, 300kr, så jag tänkte att hey what the hey liksom. Och nu så ska jag hämta ut den efter skolan. Det ska bli en så kallad 'bästa-låtarna-just-nu-mp3spelare'.
Fyfan vad patetiskt problem & jag garvar som fan åt det själv. Men ett gott skratt förlänger livet och jag ska leva i 100 år så nu kör jag bara.

Den andra prylen orkar jag inte förklara vad det är förnåt just nu, så om det är tillräckligt många som frågar vad en Wi-fi usb adapter är bland mina kommentarer, så kan jag tänka mig att svara där. Så det så.

Aja, nu tänkte jag gå och börja laga lunch och platta hår och allt möjligt, såå.. [3 och igen].. på återseende säger jag. Hejdåhejdå :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrattade högt åt en del grejer. Jag älskar din blogg! :)

2007-09-26 @ 18:15:13
Postat av: Amanda

"vi är så jävla bra helt enkelt"!
JAJAMÄNSAN!

2007-09-26 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback