the divide

Idag var jag i skolan ~2 timmar. Mindre än 2 timmar that is.
Rätt nice faktiskt.. började 9 och var i stan strax efter 11 sen.

Bara två lektioner på 40 minuter vardera.. såå.. sen åkte jag till stan & handlade lite till mig själv.. man måste ju köpa sig lycklig ibland när.. jaa. När man nu känner för det.


Var inne i den nya Divided-affären i Gallerian och typ.. fucking heaven på jorden litegrann. Divided är mitt favoritklädmärke.. jag har aldrig haft något förut så det här är väldigt stort för mig. Om jag vinner en miljon ska jag köpa hela deras herrkollektiongrej. Jag vill ha allt.

Och dessutom så när jag var där så var ju Lasse Lindh där och handlade. Och wtf.. VARFÖR är det så svårt att typ gå fram och säga 'Hej, fan vad bra du är' .. eller nåt liknande. Jag har iofs pratat med honom 2 gånger tidigare.. så jag har ju inte direkt ett behov av att säga hej.. för.. been there done that liksom. Twice.


Men lite tufft att jag och Lasse handlar på samma ställe. Det är nice.

Och sen på en buss så såg jag freaking Erik Ekstrand från Pussel. Det var ju jävligt tufft det med !
Värsta flytet med att se tufft folk idag.

Josefine såg jag också! Eller såg och såg.. pratade med en stund. HAHA! Hon är också tuff.. fast inte känd.. men jaa, du måste ju inte vara känd för att vara tuff. I min bok kan du vara hur tuff som helst ändå.


Handlade inte bara på Divided.. blev lite på megastore också. Jag sa ju det igår !
Jag är en fucking cd-junkie just nu alltså. Inte bra för ekonomin det.
Fast det är inte så dyrt.. dom har ju rea 400 dagar om året där på megastore.
29 spänn för en skiva. Mucho grande nöjd jag.



Pappa fyller år imorgon. Buller & bång utlovas som fan.


12 dagar kvar till nästa Arsenalmatch. Dags att börja ladda med andra ord.


Mitt projekt i skolan blir en bok + 'soundtrack'-till-boken-cd. Kindof.


Jag och pianot kommer bra överens & jag kan spela massa olika ackord ! Fan så kul det är. Och jag är duktig, heja mig ! Snart blir det nya pianoinspelningar !


På återseende !


Kommentarer
Postat av: Lovisa,

Vad ska boken handla om? En tjej som cyklar...

2007-09-04 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback