Teh music videon

Musikvideon som jag var med och spelade in för ~2 veckor sen ligger uppe på Lasse Lindhs myspace !
Breaking news liksom !
Jag gillar den som fan måste jag säga men jag vet inte om det är för att jag är med kanske.. eller joo, såklart det är därför, men det är en trevlig video också.
Men fan, jag babblar bara. Och ni ska titta ! För jag är med. HIHIHI.


http://myspace.com/lasselindh

http://myspace.com/lasselindh

http://myspace.com/lasselindh


Och så scrollar ni ner en liiten bit och så är den helt plötsligt där.
Videon till 'En högerkrok och riktigt blod'.

Om ni inte känner igen mig så har jag på mig en gråsvartrandig tröja och kajal. Och svart hår. Det hade jag på mig dagen till ära. Håret alltså. Tjoho.
I början av videon har jag däremot på mig mössa och en jacka över. Mössan är svart och jackan är typ grå.

Ni får väl fråga om ni ändå inte förstår och ser vem som är jag av alla som springer runt.

HAHA, fan vad tufft ! Vad glad jag blir !iiiiih.

Nu är det bara till att vänta på att man blir igenkänd på stan.


Annars sååå...

Gick grymt bra på teatern igår. Båda teatrarna. Teatrar. Säger man så ? Kanske det. Skitsamma.
Först i skolan med Amanda och det gick hur f-ing bra som helst. Trots att jag var lite borta i huvet efter förkylningen.. men det löste vi och vi är bäst.

Sen så på kvällen på brommaplan var det hur roligt som helst. Det är så sjukt kul att köra improvisationsövningar.
HAHA. Särskilt med en grupp som man kan göra typ vad fan man vill med. No limits och alla nappar och så dör man för det är så jävla roligt! Vi kunde ju ha fortsatt hela kvällen med att bara fortsätta köra på det vi höll på med, men aa.. vi har ju en föreställning att jobba med också.

Yehyeh. Teater är bland det skönaste som finns just nu.

Och min nya vän. Min creative zen stone. Den är ju också fantastiskt trevlig måste jag säga. Funkar väldigt bra och jävlar vad liten den är. Jag kommer tappa bort den ordentligt känns det som. Nån gång.

Men nu ska jag gå och. Jag vet inte.
Kolla på mig själv i videon typ 100 gånger och sen sova.
Haha, aja, men skriver mer sen kanske.
Kärlek & ut.

Kommentarer
Postat av: Tone

Jag såg dej!!!
Elijas, du var bäst i heeela videon. Man märkte inte dom andra. Det hade kunnat vara bara du:)
Jag lovar att känna igen dej i skolan på måndag. jag kan tillomed be om en autograf.

Postat av: Johanna (Bävern)

Nu e du kändis ;)

2007-09-30 @ 19:06:35
Postat av: Sofielinnes

Eljas du e gaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2007-09-30 @ 21:56:03
URL: http://nejdetärGAY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback