Sweet shadows

Nu regnar det ute och jag sitter framför datorn once again, med en stor kopp med honungsmjölk.
Honungsmjölk är så sjukt gott & dessutom bra för halsen.. och jag har lite ont i halsen nu så.. perfect match liksom. Höst ute. Höst och regn och grått och mörkt.
Väldigt mysigt tycker jag.
& så lite dyster och höstig musik på det så blir det väldigt nice.

Sitter och lyssnar på en trip-hop-grupp som heter Daughter Darling och jävlar vad bra det låter.
En tjej som heter Natalie Walker sjunger och hon sjunger så jag blir alldeles jävla lycklig i hela kroppen.


http://youtube.com/watch?v=L5LxVRVEhJg

Där kan ni lyssna på en cover på Colorblind av Counting Crows.
Av Daughter Darling då såklart.


Annars så tänkte jag att ni skulle få läsa en liten bit av mitt projekt. Alltså min bok. Ett litet utdrag liksom.
Sen får ni gärna säga nåt snällt om det.


"?Andy! Get out of bed you lazy son of a bitch!'
Dad was calling from downstairs, probably from the kitchen. His dad always addressed him like that no matter where they were. People always reacted when they were in town or at the grocery store, but no one ever said anything. Pathetic huh?.
?Are you up yet?' he shouted from downstairs. ?Don't make me come up there and get you myself!'. That wasn't a threat. I mean, it might sound like a threat to you, but no. It wasn't a threat to Andy. It was just something his dad always said to him. He was used to it, more or less. Sometimes when he didn't get out of bed quick enough, his dad would come upstairs, and you could hear from the sound of his steps that it wasn't going to be pleasant. The door would be opened with force and he would step right up to the bed at the left side of the room, next to the window, and pull the blanket off and hit Andy in the face. With his hand usually, not his fist. Then he would just turn around and go out, slamming the door shut. It had hurt the first ten or so times, but now it was just another thing that happened every now and then. Just a part of the everyday life so to speak."


Där ja.. där har vi början tror jag..

Så säg nåt snällt nu ! Annars blir jag lite ledsen.


Undrar om man ska sova snart kanske.. imorgon måste jag vara duktig.. städa & plugga.
Så det blir ju en hemmadag imorgon med I guess.
Menmen.

Skriver imorgon med.
Hejsålänge.


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag ska köpa din bok sen, Elias :D Jag lovar ^^

2007-09-09 @ 19:29:12
Postat av: Elina

Jag med, Eljass ;)

2007-09-10 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback