en högerkrok och riktigt blod

Idag måste ha varit en av dom där dagarna som jag aldrig kommer att glömma & som har varit sådär perfekta som det bara går att bli.
Vart börjar man?

För det första så har jag haft en av huvudrollerna i Lasse Lindhs nya video idag och ska fortsätta inspelningarna imorgon. Dom sökte folk på hemsidan så jag anmälde mig och vips, så hade jag fått en av huvudrollerna.
Så jävla nice.
Och ärligt talat, vilken jävla underbar dag det har varit.
Så otroligt jävla roligt!

Mötte upp regissören Shariyar och dom andra två killarna som skulle vara med, vid Medborgarplatsen idag vid 14. Sen så sprang vi runt och tog massa olika tagningar där vi springer runt med varsin karta och letar efter stället vi ska till. Vilket senare visade sig vara Skinnarviksberget där vi skulle träffa våra 'flickvänner' som också hade varsin karta. Fett nice videoidé liksom.
Men aah, imorgon så fortsätter som sagt inspelningarna & jag får träffa dom två killarna igen. Oscar & Sebastian. Tjejerna spelar in tidigare än oss.. lite synd att det inte är alla samtidigt. Dom var jätteshyssta tycker jag.

Menmen.. blir mer musikvideorapport imorgon !

Det är inte bara det som har gjort dagen så bra^^

Arsenal vann med 3 - 1 mot Tottenham i premier league !
Man bara, YES! Grymt nice.
Och Arsenal leder ligan efter 5 spelade matcher, 2 poäng före Liverpool, Man Utd & Chelsea. Utd och Chelsea har dessutom en match mer spelad.
Så grymt nice ! Särskilt eftersom alla trodde att Arsenal inte skulle ha nån chans alls utan Henry & Ljungberg.
Känns lite som revanch om man säger.

Men fan. Hur som helst. Grym dag.
Hoppas morgondagen blir skön också.
Hör av mig då ja.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Issa

Men gud vad tufft att vara med i en musikvideo! O.o
Jag vill också! :O

2007-09-15 @ 22:22:01
Postat av: sussie

alltså.. jag vet att vi var fett sjysta :D

Postat av: Josefin

"Tjejerna spelar in tidigare än oss.. lite synd att det inte är alla samtidigt. Dom var jätteshyssta tycker jag."
AUW! <3

2007-09-17 @ 08:47:13
Postat av: Silje

Wooht, varför visste man inte om detta? Varför skryter du inte manneeeeen?! :P Fett coolt ju!!

2007-09-20 @ 18:07:47
URL: http://shakee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback