att olja in sig i ett hörn

Att måla in sig i hörn har vi säkert alla gjort nån gång.. antingen bokstavligt eller så bara bildligt talat.
Men vad innebär det då om man skulle råka olja in sig i ett hörn? Kanske till och med samma hörn som man målade in sig i?
Vad är den stora skillnaden? Finns det skillnader över huvud taget?
Nej. Det finns inga skillnader, åtminstone inte bildligt talat.
Förhoppningsvis vet ni att olja och färg inte är samma sak riktigt.

Bra, då har vi rett ut det där. Grymt!

För 5 dagar fyllde pappa 65. Det har jag inte skrivit om ännu, så det får bli nu.
Pappa är en vis man och har alltid en historia att berätta. Ofta utspelar sig dessa historier för sjukt längesen men dom är roliga ändå.
Pappa har varit förtidspensionär sen typ.. 98 tror jag.. vilket är jävligt länge nu.. snart 10 år. Shit vad tiden går alltså.
Han bakar grymt goda pajer. Äppelpajer, ost&skink-pajer you f-ing name it.
Pappa är grym helt enkelt.

HEJA HEJA 65 år ! WOHO !

Nu kör vi 65 år till !

130 år alltså totalt. WOHO !



Annars såå.. vad händer i mitt lilla liv nu då?

Skriver massa på mitt projekt lite hela tiden.. väldigt trevligt faktiskt !
Arsenals nästa match på lördag & Tottenham ska få stryk som fan.
Jag vill ha en flickvän typ :/
Och såå..
Vet inte.
Blir nog mer imorgon.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sheet va gammal din pappa är hörru ;)
min pappa är liksom 37 :O

2007-09-10 @ 15:41:42
Postat av: Lovisa

Jag är en flicka och jag är din vän :p
Nej men seriöst hörru, jag kan inte läsa det där du hade dragit ut ur din bok för det är snätt, orkar inte koncentrera mig när det ser ut så. Men jag vill läsa så jag tycker jag kan få bli fin läsare som säger vad bra det är och så :D Men då måste det vara utan snetext.

2007-09-10 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback