You're like a storm of light

Jag som trodde att den här dagen skulle fortsätta helt i samma positiva anda som den slutade.. jag är iofs på väldigt bra humör nu, men förut alltså.
Gick upp vid 13 och så skulle jag och mamma titta på sista Beck-filmen. 'I guds namn'.
Och alltså, fy helvete vad den vad bra. Och tung och helt otroligt mörk och sorglig. Jag hade tårar i ögonen och gråt i halsen vid flera tillfällen och det händer inte jätteofta när jag tittar på film.
Men åh. Vilken bra avslutning på den här Beck-eran med Haber & Persbrandt som har pågått sen.. jaa när.. 96 ? 11 år av grymt bra polisfilmer.

Idag har jag bara drivit omkring och skrotat runt här hemma. Inte gjort nåt speciellt direkt.
Nu är det fotboll på tv, Sverige mot Lichtenstein.
Inte jättespännande match direkt men ändå kul att kolla på !
Och sen är det ju Svensson Svensson ! Sveriges kanske roligaste serie. Så jävla bra helt enkelt.

Sen är det jag som ska ta en promenad i den mörka vackra hösten. Så otroligt mysigt.
Och jag snickrade ihop en mycket fin liten sång idag också om en speciell person.

Återkommer eventuellt senare.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback