winter

Another day is a waste of your life, she said
I can't wander looking for your dream today
One two a river unseen by the waste in your life

I'm lost in your eyes again
Once I met your gaze
And find the way
The way to be cold again


Idag har varit en intressant dag.
& det här projektet som vi håller på med nu, 'arbetsmiljö och säkerhet' är typ ganska tråkigt tycker jag. Vilket bidrar lite till en skoltröttkänsla eller vad man ska kalla det. Jag känner mig bara högst omotiverad till typ allt utom teatern med Amanda i skolan.
Det och typ fotboll är det enda jag orkar bry mig om och engagera mig i just nu. Tre Systrar och The Gunners.
Och så hon förstås.

Annars är allt typ fucked up känns det som. Hade inte gjort engelskaläxan idag så jag skolkade sista lektionen idag.. individuella valet engelska c alltså.
Så det är inte stabilt.
Projektarbetet går sådär. Inte skrivit nåt på ett tag igen nu. Inte stabilt.
Fuckupvurpade med cykeln förut ikväll. Ramlade och fick cykeln på benet och handbromsen gick sönder och lyset sitter snett och jag har ont i benet ! Vad fan liksom.
Orka hända just nu! Och så har jag en fucking blåsa i munnen som gör ont. Jag har ett brännmärke på näsan.
Jag är olyckligt kär i en i min klass som jag ser varje dag. Jag är omotiverad.
Vad fan.

Jag måste styra upp ju.
Så fort som möjligt.
Jag vill gå på bio och se Stardust !

Allt är blä o sånt.

MEN.

Arsenal leder ligan.
Jag älskar Arsenal. Man kan lita på dom och dom sviker en inte.
Så jävla bra.
24 är bäst. Jack Bauer är bäst.
Jag & Amanda är bäst när vi gör Tre Systrar.
Ellie är bäst..

Woho!

Ska.. sova nu typ.
Natti. Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback