napalm på östermalm

Stureplansprofilerna, dom där som man skulle vilja krossa skallarna på mot en betongvägg för att sen plåga dom till medvetslöshet och upprepa igen så fort dom vaknar. Ni vet?
4 års fängelse dömdes dom till i Svea Hovrätt idag, vilket känns som typ 90 år för lite.
& typ sätt dom i elektriska stolen utan handduk på huvudet.

Såhär sa deras advokater efteråt..

"- Min klient är chockad. Han tycker det är extra jobbigt eftersom fyra år är en ganska lång tid i fängelse."

Visst, fyra år är asjobbigt. Det är säkert fruktansvärt mycket jobbigare än att bli våldtagen. Jävla idiot.

"- Jag är tagen av beslutet, jag trodde det fanns en god chans att vinna, säger 21-åringens advokat Peter Mutvei."

Det jag tycker är konstigast med advokater är att dom vill försvara gärningsmän. Varfördå?
Varför vill dom försvara två äckliga brats som har våldtagit och förstört en flickas liv? Varför vill dom förstöra hennes liv ännu mer genom att ställa förnedrande frågor inför en domstol?
Jag förstår inte. Jag förstår verkligen inte.
Och varför i hela jävla världen får dom ens advokater till att börja med? Alla ska behandlas lika inför lagen. Men varför är det då offret i det här fallet som får utstå förnedrande frågor och korsförhör?
Varför ligger inte fokus på att förhöra killarna?

Hoppas dom inte får extra skydd eller så i fängelset, så att dom kan få lite specialbehandling av folk på insidan.
Märk dom för livet.

Kommentarer
Postat av: Elina

egentligen tror jag ju inte såhär, men tänk på att det faktiskt KAN vara så att tjejerna ljuger.

Postat av: Elias

fast efter att ha hört tjejens sos-samtal så är jag otroligt övertygad. sen att dom.. eller åtminstone en av dom är anmäld ytterligare en gång för våldtäkt gör inte att jag tror mer på killarna.

2007-10-20 @ 23:55:53
URL: http://wordstoliveby.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback