feeling a moment slip away

Only an ocean could know the weight of the world on my shoulders
Thinking of you my love
I wish I could drown out emotion till only the ocean knows
You said it's dangerous to love so deeply
I never cared I fell completely


Känslor är så jävla överskattade.
Nu sitter jag once again med en hel hög av känslor som jag inte behöver, som bara orsakar mig en massa jävla lidande och annat trist.
Och visst, vissa kanske tycker att sånt är jättenice, men jag gör inte det. I just don't like it very much.
Jag sitter liksom här för mig själv i mitt vardagsrum och har precis kollat på ett avsnitt av 24, säsong 4, och jag kan bara tänka på henne. Jag tänker på det som jag drömde om häromnatten och direkt när jag gör det så känner jag mig ledsen för att det inte är så på riktigt. Det pirrar samtidigt som det gör ont.

Det är som ett hål i mig.

& saker kan gå åt helvete.
Det får bli som det blir. Jag är inne lite i en sån period nu.
En lite fuck-it-all-period. Det blir bäst så. Om livet spottar mig i ansiktet så spottar jag tillbaks.


Jag tröstar mig med att Arsenal är helt obesegrat sen april.
Det är jävligt nice. Om vi vinner ligan så blir jag så jävla glad. Kanske badar i sergelfontänen. Eventuellt doppar fötterna lite. Haha, vi får se.

Imorgon ska jag äta pizza med Johanna.
& strunta i das engelska c cambridge, just fuckit just nu.

Jag får ta och styra upp mitt liv nån dag.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback