back to the sametide

Idag så.. eller fan, vi tar om direkt. Igår. Den 12e oktober 2007.
Där har vi det.

Igår hursomhelst så låg han plötsligt bara där i brevlådan när jag kom hem från skolan. Helt otippat eftersom jag inte trodde han skulle vara där förens på måndag, tidigast.
Jag pratar om Kent.
Och det bästa med Kents nya album är att den här gången fick man ett rakblad medskickat hem på posten. Det låg liksom under själva cdskivan i fodralet. Riktigt praktiskt ju :)

Uhm, nejmen alltså, skämt åsido. Det var inget rakblad där i. Däremot en skiva full med fucking underbar SYNTH-kent! Jag älskar synth och jag älskar kent och ifall dom två möts i en såndär supercombo som den här skivan verkar vara litegrann efter lite sporadiskt lyssnande så kommer jag älska som jag aldrig gjort förr. Typ.

Annars så känns livet ganska så stabilt nu. För att inte säga liksom jättestabilt.
Jag kände det särskilt igår i matsalen av alla ställen. Fan. Livet leker ju känns det som.
Det är nice och jag flyter med.
Typ som ett segelflygplan i medvind och bara värsta flowet.

Mer av det här imorgon. Det blir som en spännande följetong. Med o. Det stavas med o va? Skitsamma, jag stavar som jag vill ! Se det som en kul grej. Kom tillbaks senare idag.
Så bjuder jag på spex o grejer.

Natti, fred ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback