and push into the sky

Jag tror att det här är första gången i världshistorien som jag skriver tre (3) inlägg i min blogg på en dag !
Förstå vilket otroligt ögonblick det här är. Åh. Det är en tår i mitt öga som är på väg ner känns det som.
Ähm. Ja.

Nyss mysig höstkvällspromenad. Vore mysigare om man hade nån att gå med. Det jobbar jag på.

Och det var inget Svensson Svensson ikväll heller ! Vadfan liksom.
Det är alltid barns fel när program utgår.
Jag minns den fruktansvärda kvällen för nåt år sen när jag hade förväntningar som var maxade för jag skulle kolla på 24. Går till tv'n och ser följande på lilla displayen som visar vad det är för program som ska visas.
"22:35 - Dokumentär: Sjukligt feta barn". På 24's tid där. Fint. Kul.
Och så ikväll är det gala för världens barn.

Sverige vann iallafall mot Lichtenstein med 3 - 0. Heja heja !
& imorgon ska jag träffa Ellie :)

Så det är nice!
Nu ska jag gå iväg och kolla på 24 ellernåt. Utan några sjukligt feta barn ivägen.
Heido :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback