all my life, there's trouble in america

What a drag it is
The shape i'm in
Well I go out somewhere
Then I come home again
I light a cigarette
'Cause I can't get no sleep
Theres nothing on the TV nothing on the radio
That means that much to me



Det är typ sjukligt jobbigt när man drömmer om någon man vill ha men som man inte har. Och som man inte vet ifall hon/han vill ha en tillbaka.
Det har jag gjort massa gånger. Flera gånger om just den här personen också.
Och så imorse så vaknade jag och tänkte och trodde liksom att det hade hänt på riktigt. Att liksom hon hade kysst mig. Och fatta så besviken man blir när man inser att det bara var en dröm. Och det är så fruktansvärt orättvist när man verkligen vill nåt men så jävlas ens drömmar med en. Varför kan dom inte vara på min sida?
Sanndrömmar liksom, komsikomsi.

Hata.
Varför ska livet hålla på och vara jobbigt såhär.

Positivt idag var iallafall att Arsenal vann med 3 - 2 över Sunderland.
Van Persie 2 mål & Senderos 1. Go Senderos liksom!
& sen kollade på Heroes med sofie, också nice.

Och imorgon är det skola once again, tjoho.
Vi har ett trist projekt om arbetsmiljö och säkerhet.
Har iallafall sovmorgon till 9,30 så det är ju nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback