15 cans of spraypaint

A squatter's made a mural of a Mexican girl
With fifteen cans of spray paint and a chemical swirl
She's standing in the ashes at the end of the world
Four winds blowing through her hair


Jag har fallit för ytterligare ett sånt där grupptryck idag.
Jag har gått och skaffat mig en bilddagbok. Nice va?
 
http://alphaconspiracy.bilddagboken.se

Där kan ni följa mig & mina äventyr här i livet i form av bilder.
Anledningen till att jag nu äntligen har skaffat mig en bilddagbok är att jag igår fick ta över mammas 'gamla' mobil då hon har fått en bättre av jobbet. Så jag har nu en Sony Ericsson K610i.
Byter mobiltillverkare typ hela tiden. Från Ericsson till Nokia till Samsung till Ericsson osv.
Men det är ju nice med en lite tuffare & bättre telefon. Det ska jag inte sticka under stolen med alls.

Idag var jag på stan med Ellie lite & hjälpte henne hitta maskeradtillbehör. Sånt man använder när man ska på maskerad och ska klä ut sig. Och det gick väl bra I guess, även om jag inte tror att jag var till så mycket hjälp.
Jag var en såndär rolig sidekick mer typ. Det är jag bra på!
Träffade Johanna @ plattan dessutom, vid snowboardåkarna, inte helt otippat.
Var lite snö där. Jag vill ha snö. Längtar.

Skulle egentligen varit på Astrids inflyttningsfest i Sundbyberg idag men jag mådde inte så bra..  mådde jättekonstigt och jobbigt på förmiddagen och eftermiddagen.. typ helt tömd på energi och jaa.. usch.
Kände mig asnere och dålig helt enkelt. Så det blev ingen inflyttningsfest tyvärr :/
Tröstade mig lite med att köpa 'The Ring' & 'Best of Tom Green show' på megastore för typ 50 spänn.

& sen när jag kom hem så märkte jag att min d-sträng på gitarren hade gått av !
Så jävla jobbigt eftersom jag har typ extra av alla andra strängar utom just den där d-strängen.
Har jag tur så är den fortfarande tillräckligt lång för att användas igen. Brukar funka när dom går av i ena änden istället för liksom på mitten. Då är det kört. Men ska fixa innan jag går och lägger mig. Då blir den glad igen.

Annars så tror jag att jag ska gå och sova snart ellernåt sånt.

Men glöm inte;

http://alphaconspiracy.bilddagboken.se

och så min blogg på http://wordstoliveby.webblogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback