L'amour a la francais & the dutch master

Sitter här hemma litegranna sådär nu på kvällsgrenen.. kvisten.. man skulle kunna säga att jag sitter i ett träd och rapporterar.
Är trött.. ska åka till stan strax :).. är trött för att jag har varit i skolan och repeterat hela dagen.. vilket vi ska göra varje dag den här veckan.. 9 - 16 .. och imorrn är det dessutom teater på kvällen @ kulturskolan brommaplan.. där vi inte har kommit fram till hur vår föreställning ska sluta ännu.. och premiären är på söndag.. nu på söndag. Det är lite stressigt nuförtiden om man säger så :)

Men man överlever.. det gör man alltid.. om man inte vaknar upp död en morgon :/

Har suttit och tittat på ett av Dennis Bergkamps absolut läckraste mål på youtube nu ^^.. ska ge er länken så ni kan sitta och bara njuta ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=42zBHtD2XYc&a...

Där.. varsågoda :)

Sen har jag lyssnat lite på bidragen som ska vara med i Eurovision Song Contest nu på lördag .. ^^

Frankrike, Sverige, Vitryssland & Serbien ftw ! :) lätt alltså.
Det blir någon form utav längre mer fullständig lista senare.. när vi närmar oss the big lördag ! :) vad skulle ni göra utan mig ?

Annars såå.. är typ helt frisk nu.. hostar litegrann bara.. men man klarar sig ju rätt bra ändå.. hostar mest på kvällarna ändå.. >_< .. vilket iofs är rätt jobbigt när man ska sova o så.. men jaa, once again, man klarar sig :)

Hm.. det känns ju lite trist att förklara sin rubrik på en blogg.. men i det här fallet känns det ändå rätt nödvändigt..

L'amour a la francais .. Frankrikes bidrag i Eurovision Song Contest detta år.. jag hoppas fan den vinner.. eller.. jag hoppas väl mest på The Ark såklart, men fransmännen är jävligt bra i år ! ^^

The dutch master.. well.. the one and only Dennis Bergkamp.. min absoluta favoritspelare genom tiderna ! .. holländsk fotbollsspelare.. bara så ni vet..
Jag länkade till ett av hans snyggaste mål tidigare.. hoppas ni såg det :)
Annars kommer en till chans.. HÄR :))

http://www.youtube.com/watch?v=42zBHtD2XYc&a...

Hm.. inget mer o skriva nu tror jag.. I'm signing out.. hejsålänge :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Får vi komma och kolla på din prämier?

2007-05-09 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback