My falling [K]night

Våren är här.. spring is here. Vissa av oss dödar duvor vid den här tiden varje år. Andra slänger ut julgranar och dessas inneboende gnagare. Andra, t.ex jag, är ute och njuter av vädret. Dock inte nu.. nu sitter jag inomhus med en fucking brasa tänd i andra rummet.. lite ologiskt, men ganska roligt :)

Uhm.. ja, som sagt så var jag ute idag! Så otroligt skönt ute.. varmt och jaa.. varmt:) vår som jag nämnde nyss.. råkade köpa ett par cdsinglar också.. för sammanlagt 54 kr.. When the night comes falling & Keep your hands off my girl..Sebastian & Good Charlotte.. på den senare så fanns det en grymt bra B-sida som heter Face the strange.. hoppas den är med på albumet! :)

Appro på album så släpps Lasse Lindhs nya album rätt snart! :) En liten parentes sådär i den våriga vardagen. VV! .. dubbelV.. fast två enkel..

Ska se på film alldeles snart! :) I spindelns nät @ TV4 kl 21:00!
Och för er som inte har ställt fram era klockor ännu så börjar den klockan 20:00. Så nu kan ni inte missa den!

Vart tar timmen vägen förresten? Den som tas ifrån oss en gång per år! Den försvinner halva året och försöker sen smyga sig tillbaks utan att nån ska märka det.. men vi märker, oh yes we do. Den kommer tillbaka och vi får helt plötsligt sova en timme mer... eller mindre? För finns timmen egentligen? Och VART ÄR DEN DÅ NU!? Varför kommer den inte tillbaks tidigare? .. det är lite av veckans läsarfråga.. så slå era kloka huvuden ihop och skicka in ett svar till mig :)

Hm jaa.. nu blir det inte mycket mer... Demo 07 på gång :D! ....... hejsålänge :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Elias, du har blivit utmanad, läs mer i min blogg

2007-04-03 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback