Whistle for the choirs

Om ca 5½ timmar ska jag gå upp. Det är inte mycket tid att sova på.. eller hur man säger.. det blir en kort natt hursomhelst.. min säng längtar efter mig o grejer.
Imorgon börjar en ny jobbvecka.. bara 4 dagar nästa vecka eftersom midsommarafton är ledig ! Väldigt skönt det ! .. hoppas dom där 4 dagarna går fort o så.. det skulle vara trevligt.. faktiskt.

Och justja.. midsommarafton.. DÅ BLIR JAG 18 !! SOM FAN! SUG PÅ DEN ! MWAHA! :)

Nejmen liksom.. the big one eight is coming up :) Det ska bli jävligt kul faktiskt. Önskar mig en cykel bl.a ! Hoppas jag får det :) vill ha en kamera också jävligt gärna ! Jag vill bli en bilddagbokmänniska. En fotojunkie. Det ska jag bli när jag blir stor. 18. Vuxen. Myndig. Jag.
Snart iallafall :) 4 dagar !

Hm.. vad var det mer då?

Det var inte så mycket mer.. jag har inte så mycket mer på hjärtat faktiskt.. vill bara att jobbveckorna ska ta slut ! Även om det är jävligt nice o så på jobbet.. mysigt på söder o så ^^ och alla är ju snälla där på stationen :) och jag har koll på allting som jag har o göra. Och imorgon kommer marwin också.. jobbade där med honom förra sommaren också, så det ska bli kul.. han ska vara där 4 veckor nu, precis som jag har kvar.
Blir nice det.

Jaja.. nu ska jag sova.. :)
Återkommer imorgon förhoppningsvis.

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va trevligt att du har börjat skriva mer Elias :D

2007-06-18 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback