Vxnpng

Tredje jobbveckan slut som bara fan.
Veckan är slut. Jag är slut. Även mjölken och smöret är slut. Sommaren är typ slut för jag läste i tidningen att juli blir kall och regnig.. men det är också mysigt.
Men vi får se hur det blir.. det är väl kanske inte så mysigt om juli blir typ -5 grader och regn.. vilket blir snö och is då.. det skulle ju vara rätt trist.. spännande men inte så trevligt.

Men iallafall.. nu ska vi inte prata is och snö. Vi ska prata blommor och solsken och sånt där, för det är somrigt.
Just nu har vi massa utslagna blommor i trädgården som bara ligger där och är helt utslagna och utmattade och vill ha vatten och näring. Typ en stor grillmiddag med klyftpotatis och fläskfilé. Det får dom inte för det ska jag ha! HAHA suckers!
Eller fast.. jag ska äta pizza ikväll.. Hawaii. Ananas o grejer på. Fantastiskt god.. äter alltid den. MEN, den är alltid lika god.



Förresten!
Idag är det en vecka sen jag fyllde 18!
Jag är 18 år och en vecka.. 51 veckor kvar till the big ONE NINE då =)
Okej men.. vad har jag gjort för vuxet den här veckan?.. vad har jag gjort som bara 18-åringar får göra?
JO.
På födelsedagen fick jag dricka alkohol för mamma.. hon nästan tvingade mig. Men det smakade iallafall skit.. så det blir inget mer.
Sen så skapade jag ett eget konto på cdon.se! Nu får jag minsann beställa själv utan att använda mammas eller pappas personnummer! =)
Sen så jobbar jag ju. Sjukt mycket vuxenpoäng för det.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, din blogg e ju skitkul o läsa. måste läsa den oftare. :)

2007-06-29 @ 20:38:16
Postat av: Lovisa

SÄG INTE ATT SOMMARN ÄR SLUT ELIAS!!!! Alla ljuger, dom vill bara sälja mer resor.

2007-06-30 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback