vad hände med Left Unseen då?

Här sitter jag och har precis ätit middag eller vad man nu ska kalla det. Jävligt sen middag ifall man äter den efter 1 på natten.. hursomhelst så var det pasta och köttbullar. Det är ett faktum jag inte kan springa ifrån.

Pasta springer man inte ifrån hursomhelst liksom.. även om det är långsamma kolhydrater vi pratar om så är dom ena snabba jävlar på att springa ikapp folk och bussar.
Om vi hade haft pastans explosivitet i pressade situationer hade vi legat långt före våra nuvarande jag i evolutionen.

Men det är bara som jag tror.

Och nu ska ju inte en så ateistisk person som jag själv gå runt och tro en massa.. det skulle ju bara anses konstigt o grejer av alla.. det vill jag inte.
Vi kan prata om rubriken istället.



The Left Unseen story has now been censored. Pga av att någon tidigare medlem inte ville att alla skulle få veta vad som hände.
Kontakta mig ifall ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHA SPAGHETTIN :D
r.i.p. left unseen :(

Postat av: Lovisa

Oh no, left unseen. Det är ju helt galet. Buu för Daniel

2007-06-24 @ 10:58:20
Postat av: Hanna

Vaf hände? =(

2007-07-19 @ 01:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback