the dresden files & Frida

Jag ändrar uppfattning om mitt sommarjobb typ hela jävla tiden. Igårkväll tyckte jag det skulle bli jobbigt att komma tillbaks. Imorse var det sjukt jobbigt att gå upp 6:30.
Sen så när jag väl var där och gjorde min grej.. you know.. doing mah thang. Sopar golv o tömmer soptunnor o grejer. Då var det liksom typ.. helt okej att jobba.. jag har fan ett jobb liksom. Hur jävla coolt är inte det?!
Och sen på eftermiddagen var jag trött på att jobba igen.

För det är så grymt långtråkigt ibland. Samma saker om och om igen. Och bla bla bla.
Men det känns ändå som att den här veckan kommer gå rätt fort.. tredje veckan. Efter den här är det två kvar.
Sen efter näst sista så är det den sista.. haha.
Men sista veckan kommer ju liksom gå asfort.. brukar alltid vara så.
Men men.. enough om jobb o grejer nu.
Så kul är det faktiskt inte att läsa om. Eller hur?

Det var något jag tänkte skriva om.. som jag tänkte på förut.. varför kommer jag inte ihåg det?
Jobbigt.

Jag började titta på en ny serie ikväll. The Dresden Files !
Sci-Fi serie typ. Sci-fi/fantasy/drama nåt sånt. Jävligt bra faktiskt.

Se den ! Mitt tips till er liksom.

Oh, jag vill förresten tacka Anders.. vad heter han.. Anders & Måns- Anders.. Johansson? Heter han så?
Hans krönika i City idag var så jävla rolig i alla fall.
Började nästan skratta högt där i tunnelbanan. Otroligt kul!
Han skriver krönika måndagar, jämna veckor.

Frida Boisen fredagar udda veckor. Hennes krönikor tycker jag om !
Och så är hon sjukt snygg med. Jag ska banne mig länka till en bild eller nåt på henne !

http://www.salongk.se/users_pic/15_xm.jpg

Hoppas inte Frida misstycker.


Annars såå.. Bokade Darrens album ikväll ! .. This delicate thing we've made. Fyfan alltså.. längtar som en jävla jag vet inte vad ! Nåt som längtar jättemycket. Jag vet inte. Haha. Strunt samma.

På onsdag kommer Ellie och äter lunch med mig ! =)

Hum.. jaa.. neej.. jag ska väl sova snart eller nåt.

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är samma sak med mitt jobb, upp och ned som solen.

2007-06-26 @ 10:40:08
Postat av: Elias

Lovisa, du är en trogen kommenterare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback