Penumbra overture

Arbetsveckan är igång once again. Äntligen, eller hur. Som jag har längtat hela långa sköna helgen !
Det är skönt att det är midsommar på fredag. För då är jag ledig o grejer. Och jag fyller år då också.. så det blir en speciell dag. Tre dagar dit nu bara. Jag blir 18.. shit alltså.

Men alltså, jag trodde ärligt talat att det skulle kännas mer än vad det gör nu.. det känns inte speciellt alls.. 18 liksom?.. känns ingenting.. och fylla år.. jag vet inte.. det har förlorat lite av sin magi nu såhär efter 17 gånger.

Fast det kommer nog bli kul ändå !.. vi ska hem till danne & hans familj som vi alltid är med på midsommar.. och förhoppningsvis kommer kalle och jocke dit. Annars blir det ju inte som vanligt. Dom måste dit.
HAHA, så att linnie och kalle kan spela poker o grejer.

Jag vill att mina jobbveckor ska ta slut så jag kan få vara ledig och sova massa och vara ute sent på nätterna och jag vill ha mina pengar ! 6 dagar har jag jobbat nu. Hur många kvar då? .. 3 fjärdedelar.. alltså 18? Hm okej.. nice. Efter den här veckan då?.. den här veckan hoppas jag går fort med tanke på midsommarfredagen där.. 15 dagar kvar efter den här veckan då? aa det blir det.. då har jag jobbat nästan 10 dagar i alla fall. Det känns ju rätt bra.

ENOUGH !
Orka prata.. skriva om jobbet.

Jag är trött. Jag ska nog gå o lägga mig rätt snart..

Har tittat på nästan hela Dirty Sanchez The Movie ikväll ! Den rekommenderas till personer som inte är speciellt känsliga av sig.. som tycker om att se sjuka grejer som är typ jätteäckliga. Men det är humor, som fan!

2 gånger har jag trott nu att jordnötterna som ligger på skrivbordet här är öronproppar. Jag förstår inte fan. Eller dom är ju faktiskt rätt så lika öronproppar ifall man kollar lite snabbt bara.. men två gånger ? Illa.. det är ett tecken på att någon börjar bli lite trött. Jag alltså. Säkert någon annan med nu när jag tänker efter. Pappa och mamma sover till exempel. Dom måste vara jättetrötta !
Vilket jag också är ifall jag nu bara skulle lägga mig ner på min säng och slappna av.. skulle somna som en freaking sengångare med morfin&kloroform- missbruk.

Aja.. nu går jag och sover tror jag. Natti på er folket. Ha så kul imorgon när jag jobbar !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag håller med Elias, det där med att fylla år är lite överskattat.

2007-06-20 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback