allram

Nu är det helt otroligt vackert ljus ute. Och det doftar så sjukt gott när man är ute och går i trädgården och längs med gatan. Det är sommar som bara fan.
Just nu är det lugnet före stormen. Det blir alltid sånt fantastiskt ljus då. Ösregn i natt då.

Men men.. inte kan man vara uppe hela natten som man kanske skulle vilja.. näee. Vissa jobbar ju. Freaking sommarjobb. Jag tänkte att jag inte skulle skriva alls om jobbet idag, men det går bara inte. Det måste tas upp!

Jag vill ha sommarlov på riktigt. Jag kan inte med gott samvete kalla det för sommarlov när jag jobbar 8 timmar varje dag och måste gå upp 6:30. Jag gör det bara inte!
För näee.. jag får inte sommarlov förens.. vecka 28?.. eller 29 säger vi.. den 13:e slutar jag jobba i alla fall. Fredag den 13:e, mwahahah!

Jaja.

Jag fick i alla fall lön för dom 3 första dagarna jag jobbade.. 1200 kr fick jag.. det är ju rätt så trevligt faktiskt, om jag får säga det själv. Så jag kanske ska köpa mig nåt fint nu till helgen sådär.
Ska bli trevligt.. jag behöver hörlurar! JA! Det ska jag investera i. Som fan alltså.

Sen så var det ju allsångspremiär ikväll! Det såg ni väl? =)
The Ark & Maia Hirashawa bland andra.. jävligt bra dom 2.. Maia är min nya favoritartist ungefär. Förutom Darren Hayes då.. men annars så =)


OH!
Jag fick min cykel idag ! Födelsedagspresent o grejer.. värsta fin o jätteskön o aa.. perfekt cykel det där.
Den ska jag ha kul med massa i sommar ^^

Efter imorgon så har jag gjort halva jobbtiden.. har gått grymt fort. Hoppas resten gör det också.. känns inte så mycket nu längre..

Aja men nu såå.. avslutar jag med en länk =)

Hejpåer!

http://youtube.com/watch?v=Sd_46QNjrPQ

en till! >_<

http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback