öxölklöfför

Då ska vi tänka lite här.. om hur många timmar ska jag upp egentligen?.. jaa.. vad blir det.. 7? Jaa.. om 7 timmar ska jag upp.
Näst sista jobbveckan. Fyfan vad skönt det känns att kunna säga så.
Snart har jag jobbat 5 jävla veckor. Halva freaking sommarlovet.

Men jaa.. några av er minns kanske att jag skrev om att jag hade fått lön för mina 3 första dagar? 1200 kronor iallafall. Nu vet ni.

Nu tänkte jag berätta för er lite vad man kan göra för 1200 kronor. Jag har skämt bort mig själv. För jag har förtjänat det nu när jag faktiskt har jobbat tre veckor !

Jag har köpt 2 spel, 5 dvdfilmer, 6 cdsinglar, nya hörlurar.. som jag rekommenderar för dom var jävligt bra faktiskt. Ähm.. kan länka i slutet typ.
Men jaa, pengarna är ju inte slut ännu kan man ju säga. Har 500 kvar tror jag.


Det står en tv bredvid mig förresten.. typ glor på mig. Med sitt stora fyrkantiga tv-öga. Läskigt värre.. det är vår gamla tv.. den är röd i kanterna.. alltså bilden blir röd i kanterna när man tittar. Även när man kollar på dvd eller spelar tvspel.. vilket är väldigt synd, för annars kunde man ju använt den. Den går iofs att använda, men det är jävligt irriterande när bilden blir helt röd o grejer.. typ blodbad över hela skärmen vad som än visas.

Blodbad på sommartorpet, men Ernst bryr sig inte.. han märker inget, för han står framför den jävla kameran! Om han bara visste att han egentligen är mitt i ett blodbad! Mwaha!


Jag längtar tills jag slutar jobba och får min lön.. 13e är jobbet slut.. fredag den 13e.. jag lär väl bryta benet påväg ut från polishuset bara för att.. hoppas jag inte gör det.

Aja men.. skriver mer imorgon säkert.. hej på er.


http://www.webhallen.com/prod.php?id=42380 hörlurarna som jag skrev om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback