otippat väder och ostrukna kläder

Jaa.. som ni säkert har märkt är vädret lite annorlunda nuförtiden jämfört med hur det var förr i tiden. För ett år sen t.ex så är jag rätt säker på att snön höll oss sällskap under denna vintermånad vi har valt att kalla för januari. Inte snö som det är nu.. det har faktiskt kommit lite snö till oss här i Stockholm i år.. väldigt lite.. utan snö som i massa snö som man ibland var tvungen att pulsa genom när man var ute och gick.
Jag reagerade särskilt mycket när jag hörde fågelkvitter på morgonen för några dagar sen.. så ska det inte vara i början av januari ffs >_<

Sen läste jag i tidningen idag påväg till skolan att i supersomriga Californien så hängde det istappar från apelsinerna som dom kan odla där pga sitt varma klimat. Wtf!?

För att citera Jack's Mannequin från låten "The lights and buzz"

"It's christmas in California, it's hard to ignore that it feels like summer all the time"

Där är ju liksom beviset på att nåt är fel.

IT'S THE VÄXTHSUEFFEKT! O_O

Once again, inte Left Unseen- effekten ännu.. vi väntar fortfarande på att den ska nå sin höjdpunkt världen över.. frön har såtts i såväl Sverige som i USA och Schweiz.. och över resten av världen egentligen, med hjälp av det världsvida vätet.. nätet.. V V N .. >_<.. fult.

Anyway.. 3 av våra låtar ligger uppe för lyssning på
http://www.myspace.com/leftunseen [som jag från och med idag länkar till här på min bloggsida nånstans i vänstra spalten]  =)
Från och med idag länkar jag även till två vänners bloggar här ^^ Hannas och Mys.. hon heter My och det blir mys i bestämd form. Jättemysigt. =)

Uhm.. what more.. skolan är igång.. tjoho! >_< .. jag är astrött om dagarna när jag kommer hem.. och det är inte alls bra.. vi måste göra nåt åt saken omedelbums! =)

Bums är ett roligt ord ! som fan! =D

Men näee.. annars händer det inte så mycket... O.C läggs ner.. FUCK.. skriv på protestlistor och allt.. gör det bara.. bara gör det.. NU!


Annars så tänkte jag gå och lägga mig strax.. jag & sofie ska kolla på ett O.C- avsnitt först bara.. första avsnittet av säsong 4 ^^ .. shiiet alltså..

Älskar dig fiie =) du vet det men jag skriver det ändå och säger det.. NU =)
Du är jätteduktig och vackrast i världen <3


Godnatt alla ^^

XO // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback