happy new year, let's make this a good year

Som dom flesta förhoppningsvis har märkt så har 2006 års kalendrar blivit out of date. Äntligen. Man börjar ju tröttna på kalendrar efter typ ett år.. såvida man inte har en kalender som är lite roligare, med typ roliga bilder.. eller fina bilder, eller bara bilder som man gillar..
En typ vit kalender med bara siffror och text måste ju vara hur tråkig som helst.

Så nu när det nya året precis har börjat så har jag ett råd till er som inte köpt era kalendrar ännu.
Köp en kalender som ni trivs med, för många som köper kalendrar tänker sig inte för innan, utan köper bara en på måfå som dom tröttnar på efter bara några månader. Detta resulterar i att kalendern känner sig bortglömd och onödig och den kan då försöka begå självmord om det skulle vara riktigt illa. Men i dom flesta fall brukar kalendern inte ens skada sig själv, utan bara sluta äta några veckor så att dom blir jättemagra och knappt syns.

Så folk därute i Sverige, köp en kalender ni kan tänka er att leva med i ett helt år! Detta gäller även för kalendrar och andra liknande saker.


Jag känner att jag inte har sagt hej ordentligt till 2007. Jag har helt enkelt inte lärt känna 2007 så väl ännu.. så jag tror faktiskt jag väntar med att säga hej ordentligt..
Några månader sådär borde räcka.. så vet jag ungefär vad för slags år det kommer bli..

Förra året.. i slutet av mars så gjorde jag en lista över saker jag såg fram emot & skulle göra under året.. jag ska försöka mig på en sån lista.. senare.. senare i år.. vi får se när.. jag vet inte..


Vidare till ett inofficiellt nyårslöfte:

Jag LOVAR.. fucking LOVAR att jag ska börja blogga mer än vad jag har gjort på sistone.. jag har inte bloggat ordentligt på aslänge.. och det är jättesynd tycker jag..
Och det är säkert fler som tycker så..
Så jag ska verkligen försöka skärpa mig.


Men.. jaa.. Left Unseen ska snart börja arbeta med sin första demo... så fort jag får min nya mikrofon från Daniel så.. & nyversioner av gamla låtar.. bl.a ny Melting Dream & Ny Out of this winter med riktigt piano!
Besök hemsidan & forumet för mer info as time passes...

http://www.leftunseen.se

- We are Left Unseen - The killers of kent -

I forumet pågår just nu en tävling som går ut på att hitta den franska textraden i en av våra låtar.
Spännande som fan ^^

Men.. jaa.. nu ska jag gå och spela Zelda Twilight Princess..

Ha en fortsatt bra natt ^^ Vi ses!


XO - E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback