24 hours of snow

SNÖ!

Okej, nu är det vinter. Äntligen!
Snön har valt att hälsa på sitt kalla nordland som bara fan! Det är massa snö ute nu.
Helt otroligt mysigt blev det helt plötsligt.
Och vad passar bättre en vinterdag som denna än att lyssna på någon av Left Unseens vinterlåtar "Out of this winter" eller "Winter secrets" ?

Själv är jag inne på myspace och lyssnar på Golden Section! Riktigt bra synth-rock-band från England.
http://www.myspace.com/goldensection

Dagens musiktips där =) helt gratis dessutom... use it or die ! >_<


Btw, jag kollade på dom 2 första avsnitten av nya säsongen av 24 för några dagar sen^^... det börjar helt fantastiskt! Jack Bauer IS teh shit!

Mm, näee.. jag har inte så mycket mer att säga just nu..
Jag återkommer senare kanske.. ha det så bra tills dess!

XO // E

Kommentarer
Postat av: Kristine

;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback