my longest journey

Bloggverksamhet från min sida år 2007 = crappy as hell.
Tyvärr är det så.. det är många som lider.. jag och mina tusentals läsare världen över.. ähm.
Men anyways.. det är ju om möjligt ännu mer att hurra för när jag väl skriver nu eftersom det inte händer riktigt lika ofta.. så.. HURRA! Som fan! =)

Sitter och skriver nu för att det är top model på tv.. och Sofie ville se.. och inte jag.. så hon & hennes syster sitter och kollar nu.. och jag är stuck här.. fine with me liksom.. jag klagar inte ^^

Sportlovsvecka nu.. & det är så otroligt skönt så jag vet inte vad.. sova länge.. vara uppe sent.. göra vad man vill på dagarna.. sånt där som man inte riktigt kan göra i vanliga fall.. vara ute på stan och handla.. vilket jag gjorde i förrgår!

Fick pengar att handla kläder för nämligen.. och då är det svårt att inte handla upp en liten del av det.. så det vart två t-shirts, en väska till.. har 3 axelväskor & 1 rygsäck nu.. >_< .. och 4 handledsband.. rutiga.. unexpected.. nån som sa att jag kommer bli ett schackbräde i mitt nästa liv.. so be it then! O_O skulle inte förvåna mig direkt..

Men iallafall, sen dagen efter ett spel också.. [pengar över^^] eller.. många spel, flera på en dvd .. Command&Conquer - The first decade! ^^ .. alla spel i serien för bara 99 spänn! say what liksom!? världens fynd!

Sen passade jag också på att boka två skivor som släpps om typ två månader.. bra att vara ute i tid.. så slipper man vara orolig för pengar. Sebastian - The vintage Virgin & Lasse Lindh - Jag tyckte jag var glad for your information. Vill ha Good Charlottes nya sen också. It will be mine.


Dagens lilla roliga fakta blir att jag har handlat spel&annat hos webhallen för sammanlagt ~ 12.000 kronor.. haha.. rätt kul sådär =)



Men nu är det dags för mig att bli lite allvarlig.. att ta upp ett ämne som inte många vågar prata om fullt ut när det väl tas upp till ytan i vårt vinterkalla samhälle.. melodifestivalen.
Den besöker oss varje år vare sig vi vill eller inte och vi alla rycks med på något vänster. Oförklarligt.

I år finns det tre solklara vinnare i finalen. The Ark, Sebastian & Andreas Johnson. Dessa artister har dom tveklöst bästa låtarna i melodifestivalen 07. Om inte någon av dessa vinner så är det något slags skrämmande fel på det svenska folket. Tyvärr. Men vi får se.

Fast ärligt talat.. vad har dom för "motstånd" i globen? Anna Books supersamba med den gigantiska sombreron på scen? Tommy Nilssons låt.. dendär om att tro på människan när människan är den enda varelsen som kan ljuga? Sen kan jag inte rå för att jag inte minns några av dom andra låtarna som är i final.. kanske säger en del om dom låtarna.. jag låter det vara osagt ._.


Annat viktigt nowadays..

Left Unseen.. ständigt aktuellt!
http://leftunseen.se & http://myspace.com/leftunseen
24 hade premiär i måndags! Sjätte säsongen, glöm inte att kolla! Otroligt bra hittills.. har sett 10 avsnitt.
The Longest Journey är ett av världens bästa spel. Play it!
Köp Command&Conquer - The first decade! O_O 99 kr @ webhallen!
Bokrean är igång! ^_^ Once again!
Champions League är i full gång. Glöm inte att heja på Arsenal!
Situation Magnusson & Hjälp i TV4.
Life on Mars i svt.. grymt bra polisserie.
Min lista om låtar som låter likadant.. publiceras i nästa blogg eventuellt.
Darren Hayes blogg på myspace.. vill ha ny singel nu :/

Kan inte komma på nåt mer på rak arm sådär just nu..

Yeahwell.. skriver mer imorrn.. take care.

XO - E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback