the premiership

Idag har jag sett två Beck-filmer.
Den senaste, 'Den svaga länken', på datorn & så nyss 'Sista vittnet' på TV4.
Fan vad jag tycker om Beck. Hela konceptet, allt som man förknippar med Beck. Karaktärerna, handlingarna allt.
Det borde inte gå att inte tycka om det.. jag förstår inte hur dom som inte gillar Beck gör. Förklara gärna det för mig ni som läser detta och inte gillar Beck. Vad är det för fel på er?

Annars så är det repris från Arsenal - Man City nu på canal +.
Arsenal vann helt rättvist med 1 - 0 och blev första laget att slå Svennis nya superlag City i premier league. Så jävla nice alltså. Två vunna och en oavgjord, så om vi vinner nästa så går vi upp på samma poäng som Chelsea som leder just nu. Så grymt skönt att Premier League äntligen är igång! Och Champions League kval och allt.. Sparta Prag nu på onsdag. Returmatch. Hemma dessutom.. första matchen på bortaplan vann Arsenal med 2 - 0. Så det borde inte vara några problem alls att ta sig vidare till nästa kvalmatch.

Blir så glad när Arsenal spelar. Speciell känsla när Fabregas, van Persie, Rosicky, Hleb och grabbarna spelar typisk Arsenal-fotboll som får andra lag att se sjukt dåliga ut !


Och så har man redan hunnit gå en hel vecka i 3an.. andra veckan drar igång imorgon. Buller och bång blir det säkert.. & en massa teater.. och lektioner.. och jaa.. fan, allt!  WOOH.
Läste klart manuset för '3 systrar' nu idag också. Väldigt bra måste jag passa på att säga. Det ska bli väldigt roligt och spännande att jobba med den pjäsen nu i.. jaa vad är det, 10 veckor tror jag. Till höstlovet iallafall.. 9 då.. tror jag.. hursomhelst, det ska bli väldigt roligt !

Läste ut 'Dead Run' för ett tag sen också.. tredje boken i P.J Tracy- serien.. ska vänta med den fjärde lite.. & läsa en annan författare nu som omväxling.. får se hur det går med det.

& Sen så bio i helgen.. jaa, nästa helg.. men iallafall.. med Ellie =)
Så den här veckan ser ut att kunna bli hur bra som helst !

På återseende, förhoppningsvis imorgon !

Kommentarer
Postat av: Issa

Ska ni ha föreställningar med den där "Tre systrar" sen? Jag vill se i så fall ^^

2007-09-01 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback