the cookie

Så.. här sitter jag, en höstdag som denna med min vän.. eller min vän är inte här längre.. åt upp den jag!
Nu kanske ni undrar vad jag är för en som äter upp min vän bara sådär, och sen skriver det i bloggen på det här sättet.. väldigt respektlöst kan tyckas.
Men min vän heter Maryland Cookie och är så jävla god!
Jag har länge sagt att det är kakornas kaka. Den kakan alla andra kakor försöker vara som. Sådär.. perfekt.
Lagom stor så man kan äta typ 100 åt gången. Och jaa.. som jag skrev nyss. Så jävla god. Om jag skulle få vara en kaka skulle jag vara en Maryland Cookie.

Och så är det höst igen !
Så sjukt härligt.. lite sådär kyligt i luften men soligt ändå.. fast regn och sånt är också nice. Höstrusk som det kallas ju.. iallafall har jag hört det kallas så.
Hösten tycker jag om. Så den ska känna sig väldigt välkommen.. jag var ute i den och stortrivdes både imorse och under dagen. Väldigt trevligt. Man kan ju ha alla sina hundra jackor på sig.. inte samtidigt då.. och jag har inte hundra heller >_<.. jag har.. sex stycken tror jag. Halsdukar tycker vi om här också ja.

Nu i veckan tänkte jag skriva en massa om Darrens nya album också.. 'This delicate thing we've made' som är en fantastisk skapelse på 25 låtar.. som.. förhoppningsvis får det massa uppmärksamhet så småningom.


På onsdag börjar teatern på Brommaplan ! FYFAN vad nice ! Det har jag längtat som fan efter.
Och så kanske jag ska ta och börja på en musikproduktionskurs där på kulturskolan också.. det kan bli väldigt trevligt det.. så det blir nog så.

Men.. nu såå.. nu blir det annat.. eller inte här, utan för mig. Jag ska göra nåt vettigt.
Hejpåer =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är du verkligen säker på att du vill vara en sån kaka? Då kommer du ju bara bli uppäten...

2007-08-27 @ 17:58:49
Postat av: Elias

Men jaa, jag ska vara alla såna kakor hela tiden :) så jag ska alltid finnas ^^

Postat av: Astrid

Haha! Du har verkligen en rolig blogg Elias min vän, jag sitter här och har roligt :)

2007-08-28 @ 13:33:43
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Elias

Astrid! Hej på dig min vän ! :)

2007-08-28 @ 16:29:55
URL: http://myspace.com/ljazz
Postat av: Jennie

ÅH, MARYLAND! BEST COOKIES EVER!

2007-08-29 @ 16:54:24
URL: http://jenniesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback