mästarligan

Arsenal tog sig vidare till nästa steg i Champions League.
Vann med 3 - 0 hemma på Emirates ikväll mot Sparta Prag.
Rosicky gjorde mål efter typ 7 minuter och sen Fabregas och Eduardo i slutskedet av matchen.
För två veckor sen vann Arsenal med 2 - 0 borta mot Sparta.. såå.. 5 - 0 totalt då.. om inte bortamål räknas dubbelt? 7 - 0 isåfall.. det är ju ganska så nice

Och så nu närmast så väntar Portsmouth, Tottenham och West Ham i premier league.. sen så lite andra matcher, bl.a en Champions Leaguekvalmatch.. vet inte mot vilka ännu.


Menmen.. annars så har jag en förkylning att lura.. igen.. vill verkligen inte bli sjuk nu när det är så mycket roligt på gång.. projektarbete och massa annat kul i skolan.. sen bio med Ellie i helgen.. nu är inte direkt rätt tidpunkt att bli sjuk.. kan bli sjuk på höstlovet ellernåt istället.
Men jag brukar kunna lura förkylningarna med C-vitaminbrus & alvedon.. senast gjorde jag det i sommar.. när jag jobbade.. var 100% säker på att jag skulle bli sjuk.. sen körde jag min superkur & lurade den. IN YOUR FACE, som fan ! aja men.. jag tror jag ska sova nu. Japp. Det ska jag.

Godnatt på er ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback