My free french

Allt har känts typ jättestressat senaste dagarna.. från och med att påsklovet tog slut..  i skolan.. teaterföreställningen.. och teatern på fritiden.. och alla ämnen och nya läxor och arbeten och uppsatser o sånt.. och nationella prov som fan nästa vecka.. det kom så mycket på en gång liksom.. men det har ju gått 3 dagar nu.. så man börjar ju känna sig lite lugn igen ! =)

Gick bra o så på teatern i skolan idag! & den på fritiden.. det går liksom brabrabra nu känns det som,.. skön period liksom.. hoppas det håller i sig bara..

Sitter och kopierar in bra musik på älsklings dator nu.. hon måste lyssna på bättre grejer (a)

Till exempel det jag har med mig nu.. Kamera, The free french & Haven.. som såklart alla har hört talas om.. brukar ju vara så eller hur? Men.. jaa.. man kanske skulle börja med att ha med länkar till nån låt här i bloggen?.. dagens låttips liksom? Fan, bra idé Elias.. mucho grande.. jag borde ge mig själv nån typ av klapp på axeln.. 2 sek.. så!

Nejmen aah vad smart jag är =) locka läsare o grejer!.. hit till min riktiga blogg alltså.. jag skriver ju även på Lunarstorm, playahead & helgon.. såå. om ni vill ha dagens låt framöver så.. får ni läsa den riktiga! ^^


http://wordstoliveby.webblogg.se


Nu ska jag välja första "Dagens låt" !

Därja.. Fragile med Kamera får ni som läser idag.. och imorgon säger vi.. för det är rätt så sent..

http://l-jazz.tripod.com/kamerafragile.wma

Så.. ladda ner nu förfan.. högerklicka på länken och välj Save as eller Spara som.. eventuellt Spara mål som..

Annars tror jag inte att jag har så mycket att säga.. såå.. skriver mer imorrn typ.. have a good one!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback