my fantastic friday

Sitter här vid datorn denna underbara dag.. det är sommarvärme ute.. typ.. åtminstione försommarvärme.. så otroligt skönt nevertheless! :) Så varför är jag då här inne? Varför stänger jag in mig såhär denna fantastiska dag?
Jo, det är fredag den 13:e ! Man vågar ju knappt sätta foten utanför dörren utan att oroa sig för snabbt fallande föremål eller svarta katter eller annat läskigt!

Nejmen, skämt å sido :)

Jag ska faktiskt ut och gå sen. Och jag var ute lite tidigare idag :) Annars hade jag ju inte vetat om det fantastiska väder som bara stirrar på en genom fönsterrutorna och säger typ.. varför är du inte ute i mig ?

Var på stan förut idag.. eller aa.. i en affär.. Megastore. Den affären tycker jag väldigt mycket om. För dom har en såndär CD-rea.. och dom har haft den aslänge nu.. men jag klagar inte.. tvärtom :) Jag köpte 5 skivor där idag! Och 5 skivor för ett tag sen.. för sammanlagt 100 kr. 10 skivor för 100 kr.. alltså.. det är ju så sjukt billigt!
Det är ju iofs 100 miljoner skivor att leta igenom där men det är värt det.. lätt!
När priset är 19 kr styck eller 5 för 50 så letar man ju tills man hittat något ^^

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. det är snart slut på lovet.. försöker få tiden att gå så långsamt som möjligt.. går inte så bra.. den har liksom ett eget liv.. much like Alexander Bards mustasch.

Får se om Sofie kommer sen.. eller om hon blir kidnappad av Denise.. det är spännande det här.. in just a few hours I will know for sure >_<

Mm, that's it for now iallafall :) Skriver mer senare kanske ^^
Hejsålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback