My ending of bloggs beginning with 'my' [inget personligt mot My]

Det där med att locka folk till bloggen med hjälp av det jag kallade dagens låt gick väl sådär.. det har inte slagit igenom med den kraft jag trodde.. det lockade inte ens mig till att skriva varje dag.. idag är det 4 dagar sen jag skrev den där bloggen med dagens låt i.. undrar hur många som har laddat ner den.. >_<

Ni kan väl skriva isåfall?

Jag tror jag lägger projektet dagens låt på hyllan ett tag. Tills jag har motivationen till att åtminstone skriva varje dag..

För 4 dagar sen var det även en historisk händelse som ingen riktade minsta uppmärksamhet mot.. Left Unseens 2års-dag!
Ingen uppvaktning.. ingen tårta.. inte ens ett sympatiskivkontrakt! O_oÔ

Man kan undra varför..

Men jag & Daniel kanske fixar nåt speciellt senare.. vi får se :)
Man kan ju iallafall hoppas :)

Yeahyeah..

Imorgon är det nationellt skrivprov i svenska.. ;O.. 80 minuters skrivning.. ska bli spännande.. som fan :)

Aja men.. ska typ duscha nu.. såå..
Skriver mer imorrn förhoppningsvis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback