dödlig kurragömmalek

Älskar dig så otroligt mycket fiie :).. har saknat dig hela dagen idag <3
Så glad att jag har dig :)

Men.. vad har hänt idag då?
Nationellt prov i svenska idag.. första skrivdelen.. 80 minuter av vilka jag utnyttjade kanske 50?.. nåt sånt.. gick hur bra som helst.. var grymt lätt :) Kändes skönt när man efter att ha varit typ rätt så nervös upptäckte hur lätt det egentligen var.. skön känsla if ever I felt one.. man skulle skriva mellan 200 & 400 ord.. min blev ca 300.. rätt lagom kändes det som.

Och imorgon så får jag tillbaks engelskauppsatsen jag skrev för ett tag sen om Irakkriget och USA.. svårt att skriva om Irakkriget utan att ta upp USA iofs.. men ändå.
Ska bli intressant o se vad dom tyckte om den.

Igår läste jag ut min bok.. som jag har läst ett tag nu.. och jag kan bara säga att fy faan vad bra den var! Shit. När jag slog ihop den efter att ha läst sista meningen kom en såndär känsla av välbehag som man får när man har tagit sig igenom en riktigt bra historia. Det kan vara en bok, en film, ett spel.. men känslan är densamma.

P.J Tracy - Spela död. Läs den.

Började med Nick Hornby's Fallhöjd igår också :).. verkar vara bra.. handlar om 4 personer som ska ta sitt liv på nyårsafton & är samtidigt väldigt underhållande.

Yeahyeah..

Mixade klart en låt idag som förhoppningsvis är slutversionen av senaste Left Unseen- låten.. Meet up with lightyears.. den ligger just nu i mitt galleri och samlar damm ^^ Och lyssnare.

Annars såå.. inte så mycket mer jag har o säga nu tror jag.. >_<

Såå.. på återseende :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback