the bloggvirgin

Så har det äntligen skett. Det där som jag och kanske tre, fem stycken har väntat på. Jag har skaffat mig en såndär Blogg. En blogg @ webblogg.se, vilket säger en hel del.
Tidigare har man kunnat läsa min blogg @ lunar, PA & helgon, men bara ifall man är medlem där har man kunnat läsa. Därför kommer det som en frälsning för alla communityhatare att min blogg nu går att läsa utan att behöva bli medlem på en såndär community.
It's a time to f-ing celebrate >_<

Jag skriver om allt, för det mesta. Och ur min synvinkel of course.

Har varit lite dålig med uppdateringar senaste tiden, men jag ska försöka skärpa mig nu när jag ändå har skaffat en sån här superduperblogg som man kan läsa hursomhelst och närsomhelst.

Men det får räcka för idag. En liten kort introduktion. Se fram emot fantastisk läsning som inget annat slår i framtiden.

XO

Kommentarer
Postat av: Daniel

Najs ^_^ *adds to favourites* :)

Postat av: din fiie

älskar dej

2006-11-17 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback